Rapoo- It solutions & Corporate template

מיקום

קיבוץ עין גדי ממוקם במדבר יהודה. הוא שוכן על גבעה בצל מצוק ההעתקים, המשקיפה לים המלח.

הוא נמנה על יישובי המועצה האזורית תמר.

בציר אורך נמצאת עין גדי במרכז הציר מטולה/אילת (מרכז הארץ...) על כביש 90

בציר גובה היא יושבת בגובה 400- (מינוס 400) ועל כן היא אחד היישובים הנמוכים בתבל.

הנקודה הנמוכה בעולם ממוקמת בסמוך לחמי עין גדי וגובהה 416-

הקיבוץ גובל מצפון בנווה המדבר עין גדי והר ישי; ממזרח – ים המלח ובאופק הרי מואב ; מדרום – שיפולי רמת המדבר ונחל חבר וממערב - הר צרויה.

מכאן שעין גדי יושבת בשכנות לנחל ערוגות, נחל דויד, בית הכנסת העתיק, מצוקי דרגות ומצפה-שלם – מצפון, ונחל חבר, חמי עין גדי, מצדה ומתחם עין בוקק מדרום.

עובדות אלו הופכות את היצע הטיולים באזור למגוון.

איך מגיעים

מחיפה והצפון
בדרך הכי קצרה לכביש 90 - הכביש הארוך בארץ - מטולה-אילת.
מומלץ: דרך עפולה, צומת טירת צבי, דרך הבקעה בכביש 90, עוברים בעוקף יריחו ודרומה עד עין גדי.
משך הנסיעה מחיפה: כשעתיים.

מגוש דן / ירושלים:
הנוסעים לירושלים על כביש 1 או כביש 443 (כביש מודיעין) מגיעים עד הכניסה לעיר ונוסעים בעקבות השלטים לכיוון ים המלח או מעלה אדומים. אחרי צומת הגבעה הצרפתית ממשיכים ישר עם הכביש לאורך כ-30 ק"מ בדרך היורדת לים המלח (הכביש עובר מתחת לעיר מעלה אדומים). חולפים על פני צומת אלמוג ומתחם הכדים המגוון שבה, ובצומת בית-הערבה פונים דרומה ונוסעים על כביש 90 עד עין-גדי.

משך הנסיעה
: מתל אביב- כשעה ו-45 דקות; מירושלים כ-50 דקות.

מבאר-שבע / ערד:
נוסעים דרומה לכיוון באר-שבע עד צומת להבים ופונים מזרחה לכביש 31 נוסעים עליו כל הזמן עד שמגיעים כעבור כמה עשרות ק"מ לנווה זוהר שלחוף ים המלח,שם פונים צפונה ונוסעים כ-40 ק"מ עד עין גדי.