למלון עין גדי יש דף בפייסבוק.
כשהדף נפתח לראשונה, הוא נוהל על ידי גורם חיצוני, ששם את הדגש, כמובן מאליו, על הפן המלונאי-פרסומי.
זה היה בסדר, אבל לא יותר מזה, והדף לא צבר התעניינות ברמה סבירה.
מזה כשנה וחצי שניהול הדף עבר למירב איילון.
מירב מחוברת למקום באהבה, חיה ונושמת אותו, ורגישותה ליופיו לא קהתה. אדרבה, נראה כאילו היא מגלה את קסמיו מחדש עם כל פריחה, שיטפון...
כעורכת הדף מצליחה מירב לאגד את התלהבותה ומסריה מהמקום לכדי מכלול חווייתי-רגשי, עם אווירה תרבותית, עם יופי ואסתטיקה, ועם חיבור קהלים שונים (ובחלקם מפתיעים!)לקהילה פייסבוקית אוהדת ופעילה.
כיום חברים בדף זה 4,425 חברים, כשמיום ליום המספר עולה. חלקם פוקדים את הדף לעתים קרובות, וחלקם לא רק פוקדים אותו אלא אף שולחים תמונות, מסרים, שירים, חוויות ותודות.
למה התכוונתי באומרי דף חווייתי?
מירב, חובבת השירה, החלה לטפטף לאתר שירי משוררים.
לכאורה – מה לשירי משוררים ולמלון עין גדי?
אז זהו – שעם הקשר מתאים, כמו אירוע, תופעה, תמונה – הכל פתאום מתחבר בצורה תרבותית, מעניינת, שונה, ייחודית ואיכותית.
וכך, לצד מידע על פעילויות, תוכלו לקרוא שיר יפה, מעוטר בתמונה מתאימה מהאזור.
יש לה תוכנית אסטרטגית (שכמו כל תוכנית – מהווה בסיס לשינויים, בהתאם למצב הרוח ולנסיבות). בעוד מועד היא מכינה שירים לאירועים השונים, לתקופות השנה, לתופעות הטבע. לקראת החגים היא כותבת ברכות לחגי הדתות השונות (בעברית ואנגלית), דבר שמתקבל בהערכה, ואהדה מצד החוגגים, שממהרים להגיב בתודה נרגשת.
לא פעם קורה שחברי הדף, שחלקם התאהבו בקונספט הייחודי, מעלים אף הם תמונות ושירים ומעניקים לדף את הפן החברתי שיתופי.
בניהול הדף לוקחת חלק גם אבישג איילון, שאהבה את הקונספט של מירב בדבר המסרים החווייתיים-תרבותיים.
אבישג, תולעת ספרים בעצמה, מוסיפה לדף פוסט שבועי מקסים על פינת הספרים של המלון וגם זה, תודו, לא בדיוק משהו שתראו בדפי פרסום בתחום המלונאות...
בין העוקבים הקבועים ניתן לזהות ישראלים "שפוטי" עין גדי, תיירים גרמניים מה"קבועים" שלנו, תיירים מהעולם הרחב שביקרו והתאהבו במקום, אנשים שטרם ביקרו כאן, הציצו בדף, נחשפו לקסמי המקום ובאו בעקבות הקסם להתארח...
ולא רק.
באופן מפתיע יש לדף הזה גם חברים שאינם יכולים להגיע למקום - פלשתינאים וירדנים, דבר שלא מונע מהם ליהנות מהמראות, להגיב, ולספר על תופעות דומות אצלם, כמו על השיטפונות בצד שלהם.
ולפעמים נתקלת מירב גם בבקשות מעניינות במיוחד:
לא מזמן חל יום הולדתה של המשוררת דליה רביקוביץ' ז"ל. אחת מחברות הדף שחשבה שמן הראוי להעלות את זכרה של המשוררת, ומכל דפי הפייסבוק – חשבה שזהו הדף המתאים לכך והביעה משאלה: שמלון עין גדי ימצא שיר של רביקוביץ' ויעלה אותו בליווי תמונה... דבר שמירב עשתה בשמחה, והתגובות האוהדות לא איחרו להגיע.
אז למה אתם מחכים?
היכנסו לדף, עשו לייק, ותראו איך אפשר למנף ולשווק מלון בצורה שונה, ייחודית, מהנה ואפילו אפקטיבית (וללא עלויות מיותרות).
https://www.facebook.com/Hotel.EinGedi

